top of page
Wizytacja

Pełnomocnik praw pacjenta

Pełnomocnik ds. praw pacjenta to osoba, której głównym zadaniem jest reprezentowanie interesów pacjenta w relacji z personelem medycznym, administracyjnym oraz w innych kwestiach związanych z pobytem w podmiocie leczniczym. Jest to dodatkowe wsparcie, które ma na celu ułatwienie komunikacji i zrozumienia dla pacjenta oraz jego rodziny.

 

Jak Pełnomocnik pomaga pacjentowi?

 

Wsparcie komunikacyjne: Często procesy medyczne mogą być złożone i trudne do zrozumienia dla pacjenta. Pełnomocnik służy jako tłumacz, pomagając w przekazywaniu informacji między personelem medycznym a pacjentem w sposób jasny i zrozumiały.

 

Rozwiązanie problemów: W razie jakichkolwiek problemów czy nieścisłości, Pełnomocnik jest dostępny, aby pomóc w ich rozwiązaniu. To osoba, która reprezentuje interesy pacjenta i angażuje się w proces rozwiązywania ewentualnych sporów.

 

Dodatkowo do zadań Pełnomocnika należy w szczególności:

- czuwanie nad przestrzeganiem praw pacjenta,

- przyjmowanie skarg,

- stały nadzór nad realizacją praw pacjenta,

- szkolenie pracowników podmiotu leczniczego z zakresu praw pacjenta.


Pełnomocnik ds. praw pacjenta jest do Państwa dyspozycji

od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-13.00.
 

Kontakt:

e-mail: reklamacje@szpitalpoludniowy.pl

Warszawski Szpital Południowy 

Warszawski Szpital Południowy sp. z o.o.

ul. rtm. Witolda Pileckiego 99, 02-781 Warszawa

tel. 22 166 90 30 fax 22 166 90 30

NIP 5252491419 REGON: 142628955 KRS 0000368174

 

logo Ministerstwa Zdrowia
Logo Mazowsze fundusze
logo Narodowego Funduszu Zdrowia

Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy

XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

ING Bank Śląski 82 1050 1025 1000 0090 3041 5567

Wysokość kapitału zakładowego i wpłaconego 25 070 000

 

logo Miasta Stołecznego Warszawy
logo Mazowsza
logo BIP
logo
bottom of page